GARMIN: NECHODÍ NOTIFIKACE NA HODINKY, ODPOJUJE SE BLUETOOTH

U telefonů, které si samy optimalizují baterii např. Huawei, Honor, Xaomi jsou problémy, že se hodně lidem na hodinkách nezobrazují notifikace (SMS, upozornění na volání, zprávy ze sociálních sítí,...), případně se jim odpojuje Bluetooth.

------------------
Další rady, pohledy a recenze Garmin najdete zdehttps://petmikeska.blogspot.com/...

-------------------

UPOZORNĚNÍ:

1) Párovat by se mělo pouze přes aplikaci, ne přes nastavení Bluetooth v telefonu.
..........................

AKTUALIZACE 10.1.19
V poslední době nefungoval na některých mobilech žádný z těchto postupů, ale včera byla aktualizován Connect a problém by mohl být vyřešen.

- Aktualizujte si mobilní Connect: Mimo jiné byla opravena komunikace s Android 9 Pie. Po aktualizaci by mělo již všechno fungovat.

--------------------------------

Zde je pár postřehů z různých diskuzí: 

► Pro lepší konektivitu přidal Garmin do mobilní verze Connect nastavení, které pomáhá řešit problémy s Bluetooth (např. u Huawei, Honor, Xaomi)

Před aktivací zkuste vypnout a zapnout Bluetooth na vašem telefonu
- Mobilní program Connect - Nastavení - Pomůcka pro připojené zařízení (úplně dole) - zapnout Device Connection aid 

To ale většinou problém moc nevyřeší, zde jsou další postupy:
u problémů, kdy se na hodinkách nezobrazují notifikace a samozřejmě ani texty např. z WhatsApp, SMS, apod.

1) Zkontrolovat Notifikace
2) Upravit Nastavení
3) Opravit odpojování Bluetooth od hodinek
4) Na hodinkách nevidím jméno volajícího


 U TELEFONŮ IPHONE (Apple)


NASTAVENÍ - OZNÁMENÍ - zaškrtnout OZNAMOVACÍ CENTRUM

U TELEFONŮ S ANDROIDEM např. Huawei, Honor, Xaomi

1) Jako první krok je třeba se podívat jestli máte zapnuté Notifikace

V Connect:
1) Nastavení, 2) Inteligentní oznámení, 3) Povolit přístup pro Connect

2) Druhý krok je změna v Nastavení:

A) První verze přes "Spuštěné aplikace"


Nastavení: (Poznámka: každý telefon to může mít trochu jinak)
1) Baterie 2) Spuštění aplikace 3) Connect 4) Přepnout na Spravovat ručně

Pokud máte povolené Notifikace, měli by se už notifikace na hodinkách normálně zobrazovat (Nemusí být spuštěna aplikace na pozadí)

B) Pokud nepomůže první verze zkusit přes "Přístup k oznámením"
- např. Honor, Huawei

Nastavení
1) Aplikace, 2) Aplikace, 3) Speciální přístup, 4) Přístup k oznámením, 5) Connect

Jiná (starší) verze

Nastavení 
1) Aplikace a oznámení, 2) Aplikace, 3) Nastavení (zde dole, na jiných telefonech zase přes tři tečky nahoře), 4) Speciální přístup 

5) Přístup k oznámením, 6) Connect povolit přístup

U Xaomi:
NASTAVENÍ - DALŠÍ NASTAVENÍ - SOUKROMÍ - PŘÍSTUP K OZNÁMENÍM. 
A zde musí být povolená aplikace Connect

3) Pokud se odpojí (přeruší) Bluetooth a nechce se už znova připojit, případně se sice ikona Bluetooth po zapnutí Wi-Fi, nebo dat a spuštění Connectu okamžitě objeví a můžete si tak aktivity stáhnout, ale po ukončení aplikace ikona opět po chvilce zmizí. 

A) První verze:

Nastavení

Jiná (starší) verze
Nastavení: 
1) Aplikace a oznámení, 2) Aplikace, 3) Nastavení (zde dole, na jiných telefonech zase přes tři tečky nahoře), 4) Speciální přístup 


5) Ignorovat optimalizaci baterie, 6) dát Všechny aplikace (zde kliknout na šipku vpravo nahoře) - Connect, 7) Povolit

B) Druhá verze

Stačí hodinky odstranit v Bluetooth nastavení telefonu, restartovat a poté spárovat znovu přes aplikaci (ne přes Bluetooth)

C) Třetí verze

Na vrchní liště je takový zámeček, tak ten si u Connectu zapnout.


4) Na hodinkách vidím jen číslo, ale ne jméno volajícího

A) V nastavení telefonu
1) Aplikace a oznámení 2) Aplikace), 3) Connect, 4) Oprávnění. 5) Zde povolte Kontakty, SMS, případně další aplikace aby jste mohli využívat všechny funkce vašeho zařízení


B) V mobilním Connect 
1) Nastavené, 2) Oprávnění aplikace a zapnout Kontakty
- Pokud chcete odpovídat na příchozí hovory a SMS zapněte Zpráva SMS
- Pokud chcete přijímat nebo odmítat hovory z vašeho telefonu nebo přijímat oznámení o hovorech aktivujte si Telefon




► Telefon se mi odpojuje od hodinek a už se sám nepřipojí.  Na hodinky pak nechodí např. notifikace. Musím obnovit Connect a ručně připojit 

Návod dle Garminu
(pro Xaomi, ale bude to snad podobné i u jiných Androidů)

- Nejdříve zkontrolovat jestli je v zařízení poslední verze softwaru (přes počítač pomocí programu Garmin Express.
- Zároveň se ujistěte, že máte plně aktualizovaný systém Android / nebo upravený Android např. MIUI v telefonu. To lze udělat např. na stránkách výrobce telefonu. Právě MIUI má poslední dobou problémy s řádným spojením s Bluetooth Smart příslušenstvím. S čímž Garmin nemůže nic zásadního udělat


Můžeme ale doporučit následující kroky:
- odinstalujte aplikaci Connect tímto způsobem:
1) Otevřete si Nastavení přímo v telefonu
2) Otevřete si správce instalované aplikace
3) Vyhledejte Connect a zvolte ji
4) Vyberte "Správce úložiště" a vymažte mezipaměť aplikace a následně její data
5) Nakonec aplikaci zcela odinstalujte, restartujte telefon a stáhněte ji znova z Google Play.
- Až bude aplikace stažena, rovnou ji spusťte, přihlaste se ke svému účtu a udělejte nové spárování hodinek.
- Nakonec si v aplikaci Connect vyberte vlevo nahoře rozbalovací nabídku - ikonu tří čárek a z menu vyberte "Nastavení"
- Úplně na konci seznamu je možnost "pomůcka pro připojení zařízení". Tu aktivitu a následně asi na minutu vypněte Bluetooth telefonu a znova zapnete.


Tento nástroj přidali naši vývojáři do aplikace pro telefony, které mají podobné potíže, a u mnoha modelů dokáže systémové problémy obejít


Pokud to nepomůže doporučíme ještě zkontrolovat nastavení běhu aplikace Connect na pozadí systému. To je nezbytné aby se spojení nepřerušovalo

1) Otevřete si Nastavení přímo v telefonu
2) Otevřete si správce instalované aplikace
3) Vyhledejte Connect a zvolte ji
Povolte zde možnost "Automatické spuštění"
Dále zde bude možnost optimalizace výdrže baterie.
Tu nastavte tak aby telefon aplikaci nijak neoptimalizoval a nechal ji vždy běžet naplno. Spotřebu to nijak drasticky nezhorší, ale značně to zlepší běh.


Komentáře